Kuvaus
11.4.2022 klo 10 – 12.15 Digital Markets Act (DMA) – miten se vaikuttaa mainontaan?
Kohdennettua mainontaa tullaan rajoittamaan Euroopassa sekä muualla maailmassa lähivuosina merkittävästi. Seminaarissa tutustumme kohdennetun mainonnan tulevaan sääntelyyn EU:ssa DMA- ja DSA-asetusten kautta sekä ratkaisuihin, joilla voidaan jatkossa tehdä kohdennettua mainontaa. Webinaarin asiantuntijoina toimivat asianajaja Mari Rusi / Eversheds, asiakaspäällikkö Jaakko Nors / Suomen Asiakastieto, Senior Compliance Director Elena Turtureanu / Adform, yritysarkkitehti Kai Kuikkaniemi / SOK, Senior Manager Lanah Kammourieh Connelly / Google sekä toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki / Marketing Finland.
Seminaari on Marketing Finlandin jäsenille ja eLearning-lisenssin haltijoille maksuton, muille 145 e + alv.24%.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.