Kuvaus
Koulutus antaa sinulle tarvittavat työkalut ja taidot menestyksekkääseen kilpailutyöhön sekä opastaa, miten voit tehdä osallistumisesta helpompaa ja kustannustehokkaampaa.
Puheenvuorot:
klo 10.00 – 10.10 Alkusanat, Maarit Aarrekangas, Marketing Finland
klo 10.10 – 10.25 Riku Vassinen, CEO, hasan&partners Oy, “Mainoskilpailuilla ei ole merkitystä (jollei niitä voita)”
○ Mihin kilpailuihin kannattaa osallistua?
○ Millaisella työllä kannattaa osallistua?
○ Miten parantaa voiton mahdollisuuksia?
klo 10.25 – 10.40 Lauri Toivonen, Head of Marketing, SOK
klo 10.40 – 10.55 Mats Nyström, Marketing Director, Food Folk Suomi Oy, ”Tavoitteellinen markkinointi mainostajan näkökulmasta”
Mitä on tavoitteellinen markkinointi
o Miksi KPI-mittarit ovat tärkeitä
o Miten KPI-mittarit tulisi määrittää
Miten onnistumista mitataan?
o Miten tuloksista tulisi puhua
o Mihin tuloksia tulisi benchmarkata
Mitä menestynyt kilpailuentry vaatii?
o Kokonaisvaltainen lähestyminen
o Panostamista kilpailutyön tekemiseen
o Selkeyttä ja yksinkertaistamista
klo 10.55 – 11.00 Kysymyksiä & vastauksia
Koulutuksen tavoitteet:
· Oppia suunnittelemaan ja toteuttamaan voittava kilpailustrategia markkinoinnin ja viestinnän kilpailuissa, kuten Cannes LIONS, Effie ja Finnish Comms Awards.
· Ymmärtää, miten kilpailuihin osallistuminen voidaan tehdä helpommaksi ja tehokkaammaksi.
· Oppia säästämään osallistumismaksuissa ja resursseissa, kun kilpailuihin valmistaudutaan.
Marketing Finlandin jäsenille maksuton, ei-jäsenet 99 e. Hintoihin lisätään alv. 24 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.