Kuvaus
Tässä webinaarissa:
• Syvennät osaamistasi asiakaskokemusten johtamisen nykytilasta ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.
• Opit tunnistamaan kehityskohteita ja parantamaan organisaatiosi asiakaskokemusta.
• Saat arvokkaita näkemyksiä ja käytännön strategioita asiakaskeskeisen kulttuurin vahvistamiseksi.
• Vaihdat kokemuksia muiden alan ammattilaisten kanssa ja opit hyödyntämään CEM Benchmark -selvitystä muutoksen ajurina.
• Saat arvion oman organisaatiosi osaamistasosta ja pääset vertaamaan sitä muihin organisaatioihin eri toimialoilla, ympäri maailmaa ja aina reaaliajassa.
Osallistumalla saat inspiraatiota ja konkreettisia työkaluja CX-käytäntöjen jatkuvaan parantamiseen, jotta voit vahvistaa asiakaskokemuksen johtamista organisaatiossasi, luoda ylivertaisia asiakaskokemuksia ja saavuttaa kilpailuetua.
Tervetuloa mukaan inspiroitumaan ja verkostoitumaan alan huippuasiantuntijoiden kanssa!
Eikö ajankohta sovikaan? Kannattaa silti ilmoittautua mukaan, niin saat tallenteen sähköpostilla webinaarin jälkeen.
Hinta Marketing Finlandin jäsenille 99 e, ei-jäsenet 169 e. Hintoihin lisätään alv. 24 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.