11.4.2022 Digital Markets Act (DMA) – miten se vaikuttaa mainontaan? JÄSENILLE MAKSUTON

0,00 145,00  (sis. ALV)

Kohdennettua mainontaa tullaan rajoittamaan Euroopassa sekä muualla maailmassa lähivuosina merkittävästi. Seminaarissa tutustumme kohdennetun mainonnan tulevaan sääntelyyn EU:ssa DMA- ja DSA-asetusten kautta sekä ratkaisuihin, joilla voidaan jatkossa tehdä kohdennettua mainontaa. Webinaarin asiantuntijoina toimivat asianajaja Mari Rusi / Eversheds, asiakaspäällikkö Jaakko Nors / Suomen Asiakastieto, Senior Compliance Director Elena Turtureanu / Adform, yritysarkkitehti Kai Kuikkaniemi / SOK,…

SKU: Koulutus 45/2022
Category:
Tags: , , ,

Kuvaus

11.4.2022 klo 10 – 12.15 Digital Markets Act (DMA) – miten se vaikuttaa mainontaan?

Kohdennettua mainontaa tullaan rajoittamaan Euroopassa sekä muualla maailmassa lähivuosina merkittävästi. Seminaarissa tutustumme kohdennetun mainonnan tulevaan sääntelyyn EU:ssa DMA- ja DSA-asetusten kautta sekä ratkaisuihin, joilla voidaan jatkossa tehdä kohdennettua mainontaa. Webinaarin asiantuntijoina toimivat asianajaja Mari Rusi / Eversheds, asiakaspäällikkö Jaakko Nors / Suomen Asiakastieto, Senior Compliance Director Elena Turtureanu / Adform, yritysarkkitehti Kai Kuikkaniemi / SOK, Senior Manager Lanah Kammourieh Connelly / Google sekä toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki / Marketing Finland.

Seminaari on Marketing Finlandin jäsenille ja eLearning-lisenssin haltijoille maksuton, muille 145 e + alv.24%.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “11.4.2022 Digital Markets Act (DMA) – miten se vaikuttaa mainontaan? JÄSENILLE MAKSUTON”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *