12.1.2021 Digitaalinen palvelumuotoilu ja asiakaskokemus

129,00 289,00  (sis. ALV)

Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys ovat keskiössä myös digimaailmassa. Virtuaalimaailmassa korostuu nykyihmisen kärsimättömyys, joten palveluiden ja asiakaskokemuksen on oltava moitteettomat. Tässä webinaarissa asiantuntijamme kertovat, mitkä periaatteet toimivat digitaalisen palvelumuotoilun pohjalla ja miten rakennetaan onnistunut ja positiivinen asiakaskokemus, kun asiakas asioi virtuaalimaailmassa.

SKU: koulutus 1/2021
Category:

Kuvaus

12.1.2021 Digitaalinen palvelumuotoilu ja asiakaskokemus jäsenille 129, ei-jäsenille 289e + alv 24%

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “12.1.2021 Digitaalinen palvelumuotoilu ja asiakaskokemus”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *