13.3.2024 Kenen käsissä on brändisi tulevaisuus?

0,00 99,00  (sis. ALV)

Taloustutkimus Lab esittää kiinnostavia näkymiä siihen, miten ihmisiin voidaan vaikuttaa arvoihin vetoamalla, sekä miten eri sukupolvien arvot eroavat toisistaan. Lisäksi kerromme, miten sekä suomalaisten arvomaisemassa että brändien arvostuksessa on maantieteellisiä eroja, joita ei kannata jättää huomioimatta. Lopuksi avaamme vielä paikkatiedon merkitystä ja hyödyntämistä brändimarkkinoinnissa – mitä mahdollisuuksia ja haasteita paikkatiedon hyödyntämiseen liittyy.

SKU: MEV595_MASTER
Category:
Tags: , , , , ,

Kuvaus

Ti­lai­suus tar­jo­aa vas­tauk­sia muun muas­sa seu­raa­viin ky­sy­myk­siin:
1. Miten meihin voidaan vaikuttaa vetoamalla arvoihimme? Miten kuluttajien käyttäytymistä ohjaavat arvot vaikuttavat brändien arvostukseen?
2. Millaisia eroja on eri sukupolvien arvoissa? Onko eri sukupolvien arvostamien brändien suhteen havaittavissa eroja?
3. Repeääkö Suomi brändimaiseman osalta myös maantieteellisesti?
4. Millaisia mahdollisuuksia paikkatiedon hyödyntäminen tarjoaa? Entä mitkä ovat mahdolliset sudenkuopat?

Tilaisuudessa puhuvat Taloustutkimukselta markkinatutkimus- ja data scienceasiantuntija Marko Perälahti sekä johtava datatieteilijä ja paikkatietoasiantuntija Jaakko Madetoja.

Marketing Finlandin jäsenille maksuton, ei-jäsenet 99 e. Hintoihin lisätään alv. 24 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “13.3.2024 Kenen käsissä on brändisi tulevaisuus?”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *