14.6.2022 Podcast markkinoinnissa – mittaamisen ABC

80,00 145,00  (sis. ALV)

Podcastit ovat oiva keino saada kuuntelijoiden lisäksi myös konkreettista bisneshyötyä ja vaikuttavuutta. Miten sitä mitataan ja millä mittareilla? Aihetta avaa Suomen Podcastmedian perustaja ja toimitusjohtaja Juhani Pajunen ti 14.6.2022 klo 10-11.

SKU: Koulutus 42/2022
Category:
Tags: , ,

Kuvaus

14.6.2022 klo 10-11 Podcast markkinoinnissa – mittaamisen ABC. Hinta: 145 e (Marketing Finlandin jäsenille 80 e). Hintoihin lisätään alv 24%. Elearning-lisenssin haltijoille maksuton.

Podcastit ovat oiva keino saada kuuntelijoiden lisäksi myös konkreettista bisneshyötyä ja vaikuttavuutta. Miten sitä mitataan ja millä mittareilla? Aihetta avaa Suomen Podcastmedian perustaja ja toimitusjohtaja Juhani Pajunen.

Kenelle?
B2B- tai B2C-markkinoijalle, joka käyttää podcasteja markkinoinnissa tai on suunnitellut sitä.

Mitä hyötyä?
Mitä bisneshyötyä podcastilla on pelkkien kuuntelulukujen sijaan? Mitkä ovat oikeat ja mitkä väärät mittarit?

Mitä opin?
Opit seuraamaan 10 keskeistä podcastmittaria. Opit myös mittaamaan vaikuttavuutta pelkän tavoittavuuden (reach) sijaan. Opit tekemään kuuntelijatutkimuksia ja analysoimaan sisältöä bisneshyödyn näkökulmasta.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “14.6.2022 Podcast markkinoinnissa – mittaamisen ABC”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *