Kuvaus
14.6.2022 klo 10-11 Podcast markkinoinnissa – mittaamisen ABC. Hinta: 145 e (Marketing Finlandin jäsenille 80 e). Hintoihin lisätään alv 24%. Elearning-lisenssin haltijoille maksuton.
Podcastit ovat oiva keino saada kuuntelijoiden lisäksi myös konkreettista bisneshyötyä ja vaikuttavuutta. Miten sitä mitataan ja millä mittareilla? Aihetta avaa Suomen Podcastmedian perustaja ja toimitusjohtaja Juhani Pajunen.
Kenelle?
B2B- tai B2C-markkinoijalle, joka käyttää podcasteja markkinoinnissa tai on suunnitellut sitä.
Mitä hyötyä?
Mitä bisneshyötyä podcastilla on pelkkien kuuntelulukujen sijaan? Mitkä ovat oikeat ja mitkä väärät mittarit?
Mitä opin?
Opit seuraamaan 10 keskeistä podcastmittaria. Opit myös mittaamaan vaikuttavuutta pelkän tavoittavuuden (reach) sijaan. Opit tekemään kuuntelijatutkimuksia ja analysoimaan sisältöä bisneshyödyn näkökulmasta.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.