16.1.2024 Aktivoi ja sitouta yleisö pelillistetyillä sisällöillä

99,00 169,00  (sis. ALV)

Miten jatkuvan kiireen ja sisältötulvan keskellä saadaan kiinnitettyä huomio oman brändin viestille? Markkinoinnin pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta: Kun ihminen voi itse osallistua, sisältöön keskitytään ja se sisäistetään paremmin. Markkinoinnista tulee sitouttavampaa. • Mitä tarkoittaa pelillistäminen markkinoinnissa ja miksi se toimii? • Pelillistämisen mahdollisuudet ostopolun eri vaiheissa • Oman datan rikastaminen pelillistämisen…

Kuvaus

Miten jatkuvan kiireen ja sisältötulvan keskellä saadaan kiinnitettyä huomio oman brändin viestille? Markkinoinnin pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta: Kun ihminen voi itse osallistua, sisältöön keskitytään ja se sisäistetään paremmin. Markkinoinnista tulee sitouttavampaa.

• Mitä tarkoittaa pelillistäminen markkinoinnissa ja miksi se toimii?
• Pelillistämisen mahdollisuudet ostopolun eri vaiheissa
• Oman datan rikastaminen pelillistämisen avulla

Kouluttaja: Max Söderholm, Country Manager, Playable Finland

Hinta: 99 e Marketing Finlandin jäsenille, muille 169 e. Hintoihin lisätään alv. 24%. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academy-lisenssiin ja MMA:n jäsenyyteen.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “16.1.2024 Aktivoi ja sitouta yleisö pelillistetyillä sisällöillä”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *