Kuvaus
Miten jatkuvan kiireen ja sisältötulvan keskellä saadaan kiinnitettyä huomio oman brändin viestille? Markkinoinnin pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta: Kun ihminen voi itse osallistua, sisältöön keskitytään ja se sisäistetään paremmin. Markkinoinnista tulee sitouttavampaa.
• Mitä tarkoittaa pelillistäminen markkinoinnissa ja miksi se toimii?
• Pelillistämisen mahdollisuudet ostopolun eri vaiheissa
• Oman datan rikastaminen pelillistämisen avulla
Kouluttaja: Max Söderholm, Country Manager, Playable Finland
Hinta: 99 e Marketing Finlandin jäsenille, muille 169 e. Hintoihin lisätään alv. 24%. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academy-lisenssiin ja MMA:n jäsenyyteen.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.