17.4.2024 Reseptinä luovuus, AI, vaikuttajat ja Gen Z

99,00 169,00  (sis. ALV)

Miten hyödyntää generatiivista tekoälyä markkinoinnissa? Tässä webinaarissa sukellamme aiheeseen case-esimerkin kautta. Hartwallilla AI:ta on hyödynnetty muun muassa kuluttajien osallistamisen välineenä. Uuden Cult-energiajuoman suunnitteluun osallistettiin tekoälyn avulla tuhansia nuoria aikuisia. Tiktokissa toteutetussa aktivoinnissa hyödynnettiin myös mikrovaikuttajia ja omaa, ilmaista mediaa. Lopputuloksena on kenties ensimmäinen suomalainen AI:n avulla luotu kuluttajatuote, joka saapuu kauppojen hyllyille tänä keväänä.

SKU: MEV601_MASTER
Category:
Tags: , , , , , , ,

Kuvaus

Hinta Marketing Finlandin jäsenille 99 e, ei-jäsenet 169 e. Hintoihin lisätään alv. 24 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin sekä MMA:n jäsenyyteen.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “17.4.2024 Reseptinä luovuus, AI, vaikuttajat ja Gen Z”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *