18.5.2022 Ohjelmallisen ostamisen ABC

80,00 145,00  (sis. ALV)

Perinteisen display-mainonnan rinnalle nousseella ohjelmallisella ostamisella tarkoitetaan järjestelmien ja algoritmien avulla tapahtuvaa mainonnan ostamista. Ostaja voi siis hankkia mainostilaa suosituimpien medioiden parhailta paikoilta ja samaan aikaan pitää kampanjahallinnan omissa hyppysissään. Mistä oikein on kyse – siitä lisää tässä webinaarissa!

SKU: Koulutus 48/2022
Category:
Tags:

Kuvaus

18.5.2022 klo 10-11.30 Ohjelmallisen ostamisen ABC Hinta: 145e, Marketing Finlandin jäsen 80 e. Hintoihin lisätään alv 24%. Elearning-lisenssin haltijoille maksuton.

Tässä webinaarissa käydään läpi mm.:

– Mitä ohjelmallinen ostaminen ja mainostaminen on?
– Toimintaperiaate pähkinänkuoressa
– Milloin kannattaa valita ohjelmallinen ostaminen?
– Muutama sananen Google Displaysta
– Esittelyssä Match2One -alusta & tarinallisesti pari case-esimerkkiä

Hinta: 145 e (Marketing Finlandin jäsenille 80 e). Hintoihin lisätään alv.24%. Elearning-lisenssillä maksuton.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “18.5.2022 Ohjelmallisen ostamisen ABC”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *