2.6.2022 Markkinointi ja globaalissa kilpailussa menestyminen

80,00 145,00  (sis. ALV)

Markkinoinnin roolin tulisi yrityksissä nousta entistä merkittävämpään strategiseen asemaan. Miten tähän vaatimukseen ovat vastanneet kilpailijamaamme ja miten varmistamme oman kilpailuasemamme muuttuvassa maailmassa? Aiheesta kertomassa pitkään ulkomailla markkinoinnin parissa työskennellyt strategiajohtaja Jenna Vaartimo, Ivalo Creative Agency Oy:stä.

SKU: Koulutus 44/2022
Category:
Tags: , , ,

Kuvaus

2.6.2022 klo 10-11 Markkinointi ja globaalissa kilpailussa menestyminen. Hinta: 145 e (Marketing Finlandin jäsenille 80 e) + alv. 24%. Elearning-lisenssin haltijoille maksuton.

Markkinoinnin roolin tulisi yrityksissä nousta entistä merkittävämpään strategiseen asemaan. Miten tähän vaatimukseen ovat vastanneet kilpailijamaamme ja miten varmistamme oman kilpailuasemamme muuttuvassa maailmassa? Aiheesta kertomassa pitkään ulkomailla markkinoinnin parissa työskennellyt strategiajohtaja Jenna Vaartimo, Ivalo Creative Agency Oy:stä.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “2.6.2022 Markkinointi ja globaalissa kilpailussa menestyminen”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *