21.4.2020 Markkinointi muuttuvilla markkinoilla

135,00 285,00  (sis. ALV)

Taloudellinen tilanne, poliittinen epävakaus, coronavirus ja kyberhyökkäykset ovat kaikille yrityksille todellisia uhkia ja tekijöitä, jotka vaativat myös markkinoinnilta kykyä reagoida nopeasti ja toimia erikoisolosuhteissa. Markkinointiviestinnän rooli myös korostuu tilanteissa, joissa markkinoilla tai asiakaskentässä tapahtuu isoja muutoksia. Onnistuessaan markkinointiviestintä vahvistaa yrityksen brändiä ja tarjoaa kuluttajille luotettavuutta. Epäonnistuessaan se taas jättää pitkäaikaisia mainehaittoja minkä tahansa brändin kilpeen.…

SKU: koulutus 9/2020
Category:

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “21.4.2020 Markkinointi muuttuvilla markkinoilla”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *