Lisätiedot
Hinta |
---|
Onnistuneen markkinoinnin takana on aina asiakkaan tunteminen ja ymmärtäminen. Asiakasymmärrystä voidaan kasvattaa joko syvähaastatteluilla ja asiakaskuuntelulla, jolloin saadaan arvokasta kvalitatiivista dataa kohderyhmästä. Myös numeraalinen – kvantitatiivinen – tieto ja data on arvokasta ja sitä analysoimalla voidaan oppia paljon asiakassegmenteistä. Tässä webinaarissa tutustutaan erilaisiin kvalitatiivisiin ja kvantitatiivisiin tutkimusmenetelmiin asiakkaan taustaymmärryksen keräämisessä ja käydään läpi esimerkein asiakasymmärrysprosessia.…
Marketing Finland on markkinointia ja viestintää tekevien ja ostavien yritysten verkosto, jossa kasvatat osaamistasi, saat tukea työhösi ja luot arvokkaita suhteita.
Marketing Finland on voittoa tavoittelematon yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin.
c/o Berner Oy
Hitsaajankatu 24
00810 HELSINKI
info@marketingfinland.fi
© Marketing Finland
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.