23.11.2023 Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet

99,00 169,00  (sis. ALV)

Miten turvaat, että käsitys yhteistyöstä ja sisältöjen käyttöoikeuksista on kaikilla osapuolilla sama? Mitä kompastuskiviä vaikuttajamarkkinoinnissa saattaa olla? Vaikuttajamarkkinoinnin suuren kasvun myötä myös erilaiset poikkeustilanteet ovat yleistyneet – tule paikalle, jotta osaat ennakoida erilaiset riskit ja kääntää ne jopa vahvuudeksi.

Kuvaus

23.11.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet

Miten turvaat, että käsitys yhteistyöstä ja sisältöjen käyttöoikeuksista on kaikilla osapuolilla sama? Mitä kompastuskiviä vaikuttajamarkkinoinnissa saattaa olla? Vaikuttajamarkkinoinnin suuren kasvun myötä myös erilaiset poikkeustilanteet ovat yleistyneet – tule paikalle, jotta osaat ennakoida erilaiset riskit ja kääntää ne jopa vahvuudeksi.

Kouluttajina Dagmarilta Sarah Grünn von Walzel, Project Manager & Head of Influencer Marketing ja Mikko Wivolin, Creative Content & Influencer Specialist.

Koulutus on osa vaikuttajamarkkinointia käsittelevää kokonaisuutta, mutta toimii myös itsenäisenä tietoiskuna aiheesta. Hyppää mukaan kaikkiin kolmeen, jos haluat syventää osaamistasi vaikuttajamarkkinoinnin kiemuroista ja esittää kysymyksiä kouluttajillemme!

23.11.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet
5.12.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen
12.12.2023 klo 10-11 Kohderyhmälähtöinen vaikuttajamarkkinointi

Hinta: Marketing Finlandin jäsenille 99 e, muille 169 e + alv.24%. Sisältyy Marketing Finland Academy-lisenssiin.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “23.11.2023 Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *