26.5.2020 Markkinoinnin ja myynnin yhteismittarit

135,00 285,00  (sis. ALV)

Miten mitataan markkinoinnin aitoa vaikutusta myyntituloksiin? Miten määritellään markkinoinnin ja myynnin uudet roolit? Tässä webinaarissa käydään läpi, millaisia yhteismittareita on markkinoinnille ja myynnille ja mitkä tekijät tulee ottaa huomioon näitä rakentaessa. Käymme läpi myös mittaamisen tyypillisiä sudenkuoppia ja sokeita pisteitä sekä muutoksen johtamisen parhaita käytäntöjä.

SKU: koulutus 10/2020
Category:

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “26.5.2020 Markkinoinnin ja myynnin yhteismittarit”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *