28.11.2023 Visuaaliset tunnisteet brändin rakentamisessa, osa3

99,00 169,00  (sis. ALV)

Brändin ulkoiset tunnisteet ja visuaalinen ilme ovat kuluttajille brändin näkyvin osa. Ne vaikuttavat brändin vahvuuteen kuluttajien mielissä kahdella keskeisellä tavalla: helpottamalla brändin tunnistettavuutta ja rakentamalla toivottuja mielikuvia. Vain tunnistamalla brändiä vahvistavat tekijät ja ymmärtämällä niiden vaikutuksen myös emootioihin, pystymme rakentamaan yhdenmukaista brändiä kaikissa kohtaamispisteissä. Käymme tässä koulutuksessa läpi myös tekoälyn tuomat uudet mahdollisuudet tunnisteiden ja…

Kuvaus

28.11.2023 klo 10-11 Visuaaliset tunnisteet brändin rakentamisessa, osa3

Brändin ulkoiset tunnisteet ja visuaalinen ilme ovat kuluttajille brändin näkyvin osa. Ne vaikuttavat brändin vahvuuteen kuluttajien mielissä kahdella keskeisellä tavalla: helpottamalla brändin tunnistettavuutta ja rakentamalla toivottuja mielikuvia.
Vain tunnistamalla brändiä vahvistavat tekijät ja ymmärtämällä niiden vaikutuksen myös emootioihin, pystymme rakentamaan yhdenmukaista brändiä kaikissa kohtaamispisteissä. Käymme tässä koulutuksessa läpi myös tekoälyn tuomat uudet mahdollisuudet tunnisteiden ja brändin visuaalisen ilmeen analysointiin.

Kouluttaja: Anna Rautio, Senior Consultant in Brand and Sustainability, Kantar Finland

Webinaari on kolmas osa Brändityö-webinaarisarjaa. Sarjan osat ovat:

• 3.10.2023 klo 10-11 Behavioral science and successful innovation, osa1 (in English)
• 24.10.2023 klo 10-11 Mielikuvien valjastaminen brändiposition tueksi, osa2
• 28.11.2023 klo 10-11 Visuaaliset tunnisteet brändin rakentamisessa, osa3

Koulutukset ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen ja ne sisältyvät Marketing Finland Academy -lisenssiin.
Hinta: Marketing Finlandin jäsenille 99 e/koulutus, ei-jäsenille 169 e/koulutus.
Yhteishinta koko paketille 259/449 e (3 koulutusta). Paketti ostettavissa verkkokaupastamme omana tuotteenaan.
Hintoihin lisätään alv. 24%.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “28.11.2023 Visuaaliset tunnisteet brändin rakentamisessa, osa3”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *