Lisätiedot
Hinta |
---|
Google Analytics – perusominaisuudet varmasti käyttöön • Universal Analytics vs. GA App+Web – missä mennään Google Analyticsin kehityksesä • Google Ads mainonnan ja analytiikan eriyttäminen (viite: evästeiden hallinta) • Tärkeimmät asetukset sekä tavoitteet, tavoitteet ja tavoitteet (+verkkokaupan seuranta) • Perusraportit – tarvitaanko niitä? (viite: Data Studio) • Liikenteen lähteiden ja mainonnan oikeanlainen seuranta (utm-tägitys)
Marketing Finland on markkinointia ja viestintää tekevien ja ostavien yritysten verkosto, jossa kasvatat osaamistasi, saat tukea työhösi ja luot arvokkaita suhteita.
Marketing Finland on voittoa tavoittelematon yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin.
c/o Berner Oy
Hitsaajankatu 24
00810 HELSINKI
info@marketingfinland.fi
© Marketing Finland
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.