29.4.2020 Globaali vai lokaali? Globaalin markkinoinnin lokalisointi

135,00 285,00  (sis. ALV)

Kannattaako globaalille markkinalle tehdä yksi yhteinen markkinointistrategia vai lokalisoida markkinointia? Osa yrityksistä antaa vapaat kädet markkinoinnin lokalisointiin paikallisille osastoille ja toiset tekee kaiken pääkonttorista käsin. Mikä strategia on toimivin ja mitä erilaiset markkinat vaativat? Mihin tarkoitukseen toimii lokalisoitu markkinointi ja milloin globaali yhtenäinen linja on tehokkaampi? Minkä kielisiä verkkosivustoja yrityksellä tulee olla ja miten eri strategiat vaikuttavat hakukoneoptimointiin?

SKU: koulutus 7/2020
Category:

Lisätiedot

Hinta

,

Virtuaalikoulutukset

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “29.4.2020 Globaali vai lokaali? Globaalin markkinoinnin lokalisointi”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *