28.2.2022 Alustus: Vaikuttajamarkkinoinnin kriittiset numerot

80,00 145,00  (sis. ALV)

Uunituoreen arvion mukaan vaikuttajamarkkinointiin käytetään Suomessa lähes 28 miljoonaa euroa vuodessa. Mutta mistä tietää, kuinka paljon vaikuttajamarkkinointiin pitäisi budjetoida rahaa? Kuinka asettaa yhteistyölle tavoitteet ja mittarit? Entä miten maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI? Tässä koulutuksessa avataan numeroita tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin takana.

SKU: Koulutus 19/2022
Category:
Tags:

Kuvaus

28.2.2022 klo 10-11, Alustus valmennukseen: Vaikuttajamarkkinoinnin kriittiset numerot (3.3.2022). Hinta: 80 e (jäsenet), 145 e (ei-jäsenet).
Yhteistyössä PING Academyn kanssa. Alustus liittyy PING Academyn neljän etävalmennuksen sarjaan.

Tässä alustuswebinaarissa käydään teemoja läpi pintapuolisesti ja halutessaan osallistujat voivat syventää osaamistaan PING Academyssä. Varsinaisista valmennuksista Marketing Finlandin jäsenet saavat 10%:n alennuksen.

Uunituoreen arvion mukaan vaikuttajamarkkinointiin käytetään Suomessa lähes 28 miljoonaa euroa vuodessa. Mutta mistä tietää, kuinka paljon vaikuttajamarkkinointiin pitäisi budjetoida rahaa? Kuinka asettaa yhteistyölle tavoitteet ja mittarit? Entä miten maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI? Tässä valmennuksessa avataan numeroita tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin takana.
Vaikuttajamarkkinoinnin numeroiden saloihin ohjeistaa PING Helsingin Head of Projects, Sanna Suonpää ja alustuswebinaarin vetäjänä toimiva Soul of Social Impact, Pinja Orre.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “28.2.2022 Alustus: Vaikuttajamarkkinoinnin kriittiset numerot”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *