4.6.2020 Suomalaisuus brändin vahvuutena ja erottavana tekijänä

135,00 285,00  (sis. ALV)

Suomalaisuus ja kotimaisuus ovat merkittäviä etuja brändille. Tässä webinaarissa Suomalaisen työn liitto avaa tutkimustuloksiaan siitä, miten suomalaisuus vaikuttaa brändin arvoon ja ostopäätöksiin niin B2C kuin B2B -myynnissä. Tutustumme case-esimerkein siihen, miten vahva ja erottuva suomalainen brändi näkyy markkinoinnissa ja viestinnässä.

SKU: Koulutus 13/2020
Category:

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “4.6.2020 Suomalaisuus brändin vahvuutena ja erottavana tekijänä”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *