5.12.2023 Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen

99,00 169,00  (sis. ALV)

‘Mistä voi tietää, että vaikuttajat ovat oikeasti toimineet?’ on yksi yleisimpiä vaikuttajamarkkinointiin liittyviä kysymyksiä. Alalla usein raportoidaan sitoutuneisuusaste sekä muita sisältökohtaisia tuloksia, mutta miten todentaa vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnan tavoitteisiin? Toisin kuin luullaan, ratkaisuja todentamiseen on monia – tule kuulemaan parhaat vaihtoehdot ja valitse suosikkisi.

Kuvaus

5.12.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen

‘Mistä voi tietää, että vaikuttajat ovat oikeasti toimineet?’ on yksi yleisimpiä vaikuttajamarkkinointiin liittyviä kysymyksiä. Alalla usein raportoidaan sitoutuneisuusaste sekä muita sisältökohtaisia tuloksia, mutta miten todentaa vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnan tavoitteisiin? Toisin kuin luullaan, ratkaisuja todentamiseen on monia – tule kuulemaan parhaat vaihtoehdot ja valitse suosikkisi.

Kouluttajina Dagmarilta Sarah Grünn von Walzel, Project Manager & Ilkka Keskiväli, Director, Advanced Analytics.

Koulutus on osa vaikuttajamarkkinointia käsittelevää kokonaisuutta, mutta toimii myös itsenäisenä tietoiskuna aiheesta. Hyppää mukaan kaikkiin kolmeen, jos haluat syventää osaamistasi vaikuttajamarkkinoinnin kiemuroista ja esittää kysymyksiä kouluttajillemme!

23.11.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet
5.12.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen
12.12.2023 klo 10-11 Kohderyhmälähtöinen vaikuttajamarkkinointi

Hinta: Marketing Finlandin jäsenille 99 e, muille 169 e + alv.24%. Sisältyy Marketing Finland Academy-lisenssiin.

Lisätiedot

Hinta

,

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “5.12.2023 Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *