AdProfit – tuloksellista mainontaa 2014-2015

30,00  (sis. ALV)

Tutustu tuoreisiin menestyskampanjoihin! Gustav Paulig: Presidentti Special Blend / HSL: Voita joukkoliikenteen pelkosi / Syöpäsäätiö: Roosa nauha -kampanjat /Fazer Leipomot: Fazer Alku -puurot / Elisa Oyj: Hintasaarnaajat / SOK/Prisma: Halpuuttaminen / Ulkoasiainministeriö: Finland Emojis. Yhteensä 18 shortlistalle päässyttä kampanjaa perusteellisessa esittelyssä. Miten nämä voitokkaat kampanjat rakennettiin? Mitkä olivat tavoitteet, mitä medioita käytettiin, mitä kampanjat maksoivat – ja ennen kaikkea – millaisia…

SKU: ADPRO1415
Category:

Kuvaus

SISÄLLYSLUETTELO

AdProfit-kilpailun tausta ja periaatteet

VUODEN PARAS LANSEERAUS 2014:
Gustav Paulig: Vuoden loppuunmyydyin lanseeraus – Presidentti Special Blend 2014

NELONEN MEDIA / LOOP: Radiokanava sosiaalisen median sukupolvelle

KOKKIKARTANO: ”Annosruokavallankumous”

VUODEN PARAS KAMPANJA 2014:
HSL: Voita joukkoliikenteen pelkosi

VEPSÄLÄINEN: Hästens limited

BERNER: XZ60 vuotta – markkinajohtajaksi juhlavuoden kunniaksi

VISIT FINLAND: Finngenerator

VUODEN PARAS YHTEISKUNNALLINEN KAMPANJA 2014:
Syöpäsäätiö: Roosa nauha -kampanja 2014

TAHDON2013 -kampanja: #metahdomme-yrityshaaste

VUODEN PARAS LANSEERAUS 2015:
FAZER LEIPOMOT: Fazer Alku -puurot

VON ELK COMPANY OY: Glöet – The taste of Christmas Glögiskumpan lanseeraus

SINEBRYCHOFF OY AB: Bisse från stadi – KOFF-HIFK – 30 vuotta kimpassa

VUODEN PARAS KAMPANJA 2015:
ELISA OYJ: Hintasaarnaajat

METSÄ WOOD: Metsä Woodin puutuotteet

SOK/PRISMA: Halpuuttaminen

ABB: An Elephant in a Porcelain Shop

VUODEN PARAS YHTEISKUNNALLINEN KAMPANJA 2015:
SYÖPÄSÄÄTIÖ: Käsi sydämellä. Roosa nauha 2015

ULKOASIAINMINISTERIÖ: Finland Emojis